Nattugglan

Jag skämms när jag tänker på hur länge sen det var jag blogga.
Men jag kan glädja er med att ni kommer att få en "överraskning"
inom ett par dagar. Kul va? ;)

Det är torsdag. Eller ja.. Inte längre. Efter som klockan snart är
ett på natten, men vi säger att det är torsdag fortfarande.
Det är somsagt torsdag och helg! Japp, du läste rätt. Hemstudier
imorgon. Hemstudier brukar dock stavas sovmorgon, eller jaggör
detvidettannattillfälle.
Nån som känner igen sig? Haha :)

    

Jag råkade somna på soffan idag, därför är jag pigg nu. Så just
precis vid detta tillfälle, så sitter jag och tittar på ett av mina
favoritprogram på en av mina favoritkanaler. Nämligen After Hours
MTV! Man hittar alltid nån ny underbar musik att lyssna på, vilket
leder till dagens låt. Bra va? ;)

 

Nejni, nu ska jag leva i min lilla nattvärld, bland musik och tankar.
Hoppas ni sover skönt. För jag antar att dom flesta sover.

Hörs imorgon! ♥ (idag?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0