Åssit och inget

Godmorgon! Sitter just nu på skolan och ska egentligen arbeta. Men jag
har ingen motivation! Vi ska göra en affish om hälsa. Problemet är bara
att jag inte vet VAD min affish ska "handla om". Det är de jag borde klura
på, men ist sitter jag och bloggar.. Det är duktigt, eller hur? ;)

Teckenspråks provet gick faktiskt helt okej (Om nån undra).

Jag vill ha en säng.. Är så himla trött jämt och ständigt. Jag och Lina har
kommit på att skolan borde ha "sängrum" som man får låna under
håltimmarna och vila upp sig. Skolan tar ju faktiskt mycket på ens krafter.

Ja, ni ser. Hade abslout inge vettigt att säga.. Återkommer.


Kommentarer
Postat av: Emma

jaa, jag också de är så underbart där! ska fan flytta dit när jag blir tant:)

2010-01-27 @ 20:51:41
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha självklart, vi delar på hyran :)

2010-01-27 @ 21:49:08
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0