Fluffigt!

      
Hoppas ni har sovit lika gott som jag! :) Japp, ni hörde rätt. Jag har sovit
underbart! Ingen mörkrädsla eller någonting. Kan nog bero på att filmen
inte var så läskig, nästan inte ett dugg. Men bra var den, iaf helt okej.
Så, ska jag bota min mörkrädsla får jag nog utmana mig med en läskigare
film ;)

Jag har precis gjort klart lite skoljobb som jag har skickat in på It's learning.
En sak bortgjord, härligt! Bara hm.. 3 kvar? Jaja, det går åt rätt håll iaf :)

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost ( eller vad man nu kan kalla det? )
Sen blir det nog en sväng ut på byn.

Justde, igår köpte min lilla syster något så konstigt som "Marshmallow fluff".
Alltså smält marshmallow. Någon som har smakat? Jag smakade litegrann
och jag kan säga att det var... SÖTT! Inte gott, tycker jag. Men rena himmelriket
för Maja, haha ;)

      

Tydligen kan man ha det på en macka tillsammans med jordnötssmör..
Är det bara jag som tänker på Amerika när jag ser bilden? Huvva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0