Vad har jag gjort??

Tog en kylig, men härlig promenad in på byn för att hyra en film. Och
alla som känner mig (eller som har läst min blogg länge och noga) vet
att jag är extremt mörkrädd. Just därför hyrde jag en romantisk film.
Nää.. Det gjorde jag inte. Jag hyrde en rysare. Desperation, hette den.

Man botar ju tydligen sin rädsla, genom att utmana den. Med andra ord,
jag som är mörkträdd ,( och tror att det finns nått som inte finns ) ska sent
i kväll sitta och se en rysare.. Och sedan förhoppningsvis kunna gå igenom
vårat mörkbelagda hus, till mitt rum och sen kunna sova utan problem.

Deal or no deal? Kommer jag klara de?

            




Kommentarer
Postat av: febbs.se

än att vadå in personlighet? :P gissar på att du sa nngt snällt för ud va så glad, isf tack :D

2010-01-21 @ 21:59:03
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0